Underbar födelsedag :D

Heej på er :)

Hur mår ni? Jag mår bara bäst :)
Är otroligt glad:) Jag hade en fantastisk födelsedag fick en massa blommor som står runt om hela lägenheten sedan fick jag pengar och en jättefin klocka med en halsband . (bild kommer)

Jag sitter och titta på ESC och Norge är på första plats- Yeey!
De har en fett bra lååt!

I alf. Jag har haft en otroligt bra dag, ska berätta mer i morgon. Det ända som jag behöver nu, kommer jag nog inte få det så kanske kommer det snart och jag kan tyvärr inte avslöja vad jag menar :( men jag lovar att ganska snart kommer ni kunna veta det, fast jag vet inte ännu när?!

Puss och kram NOrge fick redan 300 poäng skiiit bra juu !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0