tröött!

Heej, hej.

I dag så är man inte pigg alls, är trött som jag vet inte vem :/ . Hade en jobbig skoldag i dag eller inte så jobbig... aja...
Jag gick med mina 11.5 cm klack skor i dag, haha, jag klarade det :) . Det var faktikt skönt och bekvämt att ha på sig dem. Men dumma mig glömde ta på sig strumpor så jag fick såår xD gör riktigt ont nu när jag går.

Sov också dålig i natt, kanske berodde det på att jag la mig vid ett tiden i går, men kanske inte?

Juste, alltså vad i helsinke hände med vädret? Det var ju så himla underbart på dagen och nu känns det så tråkigt! Jag vill ha sool, inte regn -.- . Men hoppas att solen kommer ske i morgon :D.

I morgon har jag en lååång skoldag, och efter den ska jag till Optiken och undersöka mina ögon :P . Håll tummarna för att det skall gå bra .

Nu kilar jag i väg, tänker hitta på något...min lillebrorsa är på läger och jag vet inte hur jag kommer kunna leva utan honom i tre lång, långa dagar. Han är ju min gumsi bums x) .

Puss och Kram <3<3<3


Under idrottslektionen gjorde jag en krans :P, som ni ser var det jättemycket maskrosar :))
 
Lalala :)


jag med sötaste Melina och gulligaste Harez <333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0