Sista dagen som 14 åriing x)

Jaa, rubriken säger väl allt eller? I alf. Jag lever sista dagen som en fjortis och imorgon blir jag straff myndig faktsikt och får titta på filmer som är från 15 års gränsen och så får jag köra moppe. Haha x)

I dag, var det en helt vanlig, men på samma sätt rolig dag i skolan :)
På morgonen så hade jag matteprov, PANIK, klarade ganska mycket men det var ganska lätt, men om någon Höna uppgiften som var helt krångel om bångel fattade jag noll så jag gissade bara x).

På slutet av dagen så var det så att Andreas grupp hade hålltimme och Camillas grupp var på lektion, så jag och Anastasija gick ut och tog en massa bilder, hehe, vi var rätt uttråkade när vi satt i skolan faktsikt ^^

Efter skolan stack jag och Anastasija först till Lidl sen till stan och vi gick in i McDonalds och där hållde Anastasija på att göra en currysoppa, ett videoinlägg kommer snart upp så ni får gärna titta på. Hon var rätt hög då!

Men jag återkommer senare <33

Puss och kram <3

Här kom en bild, det kommer fler lite senare på dagen :)

Kommentarer
Postat av: dinara

Fin bild på dig :)

2009-05-16 @ 00:47:46
URL: http://garipovaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0