Kom nyss hem x)

Hej på dig :)

ooj, ojj, oj jag kom nyss hem :O Var ute från klockan 11 tills nu. Hade piano på morgonen i dag och jag var på gränsen att försova mig... men som tur kom min pappa in och väckte mig, ååh tack och lov!!!

Efter pianot drog jag till Solna, Hagaparken. Där var det ett slags "party" haha, men alltså där var det mina föräldrars vänenr och så....OCH jag träffade äntligen sötnosen Gulnaz<3 Hon var med sin vän Michelle<3. Dte var jättemysigt och roligt :) Gjorde en massa grejer, och hållde på att pissa på mig av all garv. xD

Det var jättesynd att säga hej då, men vad ska man göra? I alla fall jag, min söta kusin, mina föräldrar och mammas väninna gick in i restaurang efter partyt och åt...mm... det var otroligt gott! Haha och som vanligt pissade jag nästan på mig av all garv!

Jaa och jag kom nyss hem... dåligt av att jag kom hem så sent, för att jag har piano imorgon klockan 14.00 och måste då vakna jättetidigt! Plus så måste jag städa också =))

Men, men nu ska jag titta på någon film tillsammans med min söta kusin!
Jag lovar att biderna kommer imorgon, ska sova över hos min kusin imorgon!

God natt på er. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0