Kladdkaka :)

Heej på er :)

Hur är läget? Jag mår helt perfekt! När jag kom hem var jag jättetrött och nu är man mycket piggare, haha.
I ugnen står just nu en kladdkaka, åå, det rä tio minuter kvar sen är den klar :) . Hah.

Min skoldag har varit helt perfekt, nu när det är nästan sommarlov, är det bara att slappna av...på lektionerna leker vi eller tittar på film! Och det är verkligen roligt, hihi. Jag hann inte till Lilian i dag efter skolan, jag hade ju en tid med synundersöknings grejen och jag skulle inte hunnit om jag gick till Lilian. Det gick verkligen skit bra för mig på Optiken :D .

Nästa vecka eller kanske veckan efter måste jag igen dit...
Nu ska jag strax ta fram kladdkakan.

Men jag lägger upp bilderna strax.
Peace out - som Roseanna brukar säga haha.

Puss och Kram.

Kommentarer
Postat av: ♥ C U I T E L I N N E A ♥

tack för din kommentar!

kika gärna in igen och kommentera! :)

ps. härlig header! <3

2009-05-28 @ 19:33:52
URL: http://cuitelinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0