Heldag plugg!

Ser ni ruriken? Ja, det är det som gällde för mig i dag, är klar med min biologi uppsats! Äntligen, vill jag bara säga... Nu är det bara några uppsatser kvar.

I morgon blir det skola och på fredag har vi studiedag så sköönt! På onsdag har jag en tid på Optiken, får väl se vad de säger ^^ . Japp, så det blir en helt vanlig vecka.

Vet att jag har inte lagt bilder de senaste dagarna, men lovar att göra det den hära veckan :) . Ska nu repetera min pressenation om Praoplatsen, sedan ska jag läsa om igen min uppsats och sicka den. Därefter blir det dusch och läsa en bok, sedan ZZzzova!

Hoppas att ni har haft en underbar dag :) Ha det så bra...

Puss och Kram<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0