God natt på er<33

Förlåt att jag skriver så sent.

Orkar inte ens sitta eller gå, vill bara ligga - har en otroolig träningsvärk i hela kroppen och jag har absolut INGEN aning hur jag ska springa imorgon, jag vet inte 100 varv -.- Åååh, vi har engelbrekts maraton i morgon och grejen är att jag är rädd att jag komer inte kunna springa, jag menar att jag kommer säkert ha en otrolig träningsvärk i morgon med!
 Ouuf, får klara mig på någon sätt :/ 

 I alla fall så fick vi inte tillbaka våra engelska prov -.- det var två styckna som gjorde inte provet så läraren ville att vi skulle få våra prov när alla har gjort det. Det blir bara nästa vecka!

Haha och den värsta lektionen i dag var Hemkunskap, omg jag dog av garv! Alltså vi skulle laga rysk maträtt "Pelmeni", jag hämtade degen som var gjort på morgonen i dag och så vet jag inte vad sm hände med den, men den blev jättehårt och liksom helt knas och fnas. Man stod och gjorde plättorna 100 timmar jag fick jätteont i mina armar, vilket betydde att jag kunde inte sedan spela piano!
Jag och Anastija gjorde det så gott vi kan och det blev ganska bra, degen blev helt konstig men lektionen var helt HAHA hållde på att pissa på mig :)

Sedan efter skolan hade jag piano and after åkte jag home :)
Orkar inte med någonting just nu... ska nog lägga mig snart ...

God natt, puss och kram.

P.S. Förresten så fyller jag år om 11 dagar. Haha x)


Harez och Jag <3 Haha jag blev jättekonstig på bilden, men bjuder
på den för att Harez blev så gulli :D


Vila lite får man väl efter idrottslektionen x)


Anastasija med vår misslyckad "Pelmen", haha xD

Pussar och Kramar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0