God morgon :D

Sitter här i mitt rum, vaknade jättetidigt i dag! alltså för mig är halv elva verkligen tidigt, jag brukar vakna alltid vid tolv tiden och i dag så vaknade jag plötsligt halv elva! Skönt.

I går så gjorde jag inget speciellt,  var hemma och vilade lite. I dag blir det tvärtom ska nu börja med plugget, om vädret kommer bli bättre till klockan tolv så tänker jag gå ut med en kompis, måste fråga henne om hon vill det också.
Annars blr det bara plugg.

Jag undrar verkligen när vädret kommer att bli bättre, jag vill ha sol, sommar, värme! Juste nu är det bara några dagar kvar till sommarlovet :). Vad kul^^ Tänk er, inga läxor, inga betyg i två och en halv månad, är inte det skönt? Men jag kommer verkligen sakna mina klasskamrater och alla vänner från skolan, men kommer kanske att träffas med de under sommarlovet.

Nu ska jag börja med att skriva en uppsats, sedan ska jag läsa klart en bok...tråkigt, men det måste jag verkligen göra!

Puss och Kram. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0