Filmdags :)

Hej på er :)

Känner mig så glad i dag, i går var jag på den sämsta humöret - i dag är jag superglad.

Haha, måste erkänna jag har faktiskt inte ens pluggat eller skrivit någonting :/. Får faktiskt skärpa mig! Men jag orkar inte göra det x), men måste!

Men, men just nu så tänker jag nog sätta på någon film och sedan jobba med läxor, jag gör faktiskt så väldigt ofta. Då känner jag inte att det är tråkigt eller något, utan jag känner mig glad.

Liliashka är på sitt landställe fram tills söndag, så min helg kommer vara tråkig (I alf. jag tror det). Det blir säkert massor med plugg eller kanske inte?! Hah.

Men, men vi ses :)
Puss och Kram.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan!nu är den största skvaller bloggen på blogg.se igång igen.Varit off i en vecka,men nu - back on track!

// http://femsmultron.blogg.se

2009-05-22 @ 22:18:26
Postat av: Lilian

Tråkigt utan dig oxå =(

2009-05-23 @ 13:20:44
URL: http://reasonable.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0