Alexandra fyller ååår!

Grattis Alex! Hoppas du kommer ha en underbar födelsedag <33  Nu har du blivit 15 hihi^^
Ni får passa på och gratta henne, klicka här.

Men just nu så gör jag inget, är fortfarande sjuk. Orkar inte göra något! Igår kom jag sent hem, började titta på en rysk serie och somnade :(. I dag så stack min lillebrorsa till min kusin och jag satt hemma ensam, orkade inte göra något alls och orkar inte det nu heller, ville gå till stan fast pallade inte, jag var inte på humör igår och är inte det idag heller så Lilian stack till stan med Anastasija, hoppas att de har kul där då :P. Jag har fyra styckna uppsatser att skriva, så får nog passa på att göra dem. Så roligt, haha x)

I morgon har jag ingen aning vad jag ska göra.... det blir nog bara sitta hemma eller så tänker jag gå till stan, ensam i morgon :)

aja, ska nu hitta på något :)

Glöm inte gratta Alex! Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0