Alexander Rybak

Åååh, hej allihoppa!

asså jag kan inte sluta lyssna på Alexanders Rybaks låt "Fairytale" den är ju helt fantastik! Åååh, i'm love with a fairytale.....

Aja, i dag så har man haft en skoldag, vi har Temavecka nu - superskönt! Vi har ett tema som hter "Stockholm" roligt, speciellt att vi slutar klockan 12-13! Så himla skönt :)

Vi skulle dela upp oss i grupper eller rättare sagt Camilla lottade ut grupper och jag hamnade tillsammans i en grupp med Agnes, Filippa, Erik och Cinthia och vi skulle välja ha något att berätta som finns i Stockholm, område eller något liknande. Så valde vi Djurgårdsfärjan... så kuul... så vi åkte denna båten klockan 12.45 och tog ett intervju med en kille som jobbar på cafeet där. Så det var roligt.

Sedan var vi framme vid ett och jag stack till stan där jag träffade min pianolärare och så gick jag sedan ensam runt stan. Vid två tiden åkte jag hem!

I morgon ska jag tillsammans men min klass och klass 8B2 till Drottningholm, jag har aldrig varit där så det kommer att bli roligt.

Men nu ska  jag nog ligga och titta på någon film kanske? Alltså jag mår inte bra, dels är det en sak som hände i lördags fick reda på en grej kan tyvärr inte säga det, men sen är det också att jag håller på att bli sjuk!

Puss och Kram!
 
She's a fairytale............lalla


Kommentarer
Postat av: Emma

he is my fairytale too... <3 <3 <3

2009-05-26 @ 15:57:48
URL: http://personaldiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0