8 maj

Hej på er :)


I går bloggade jag inte så mycket men jag hade på mig den hära oranga tröjan :)


I dag så fyller min kusin år, men han bor i Ryssland så synd att jag inte kan krama honom :( Han fyller nämligen 11 år i dag :) Åååh, kommer ihåg när jga var 11, haha, det känns som att det var inte så länge sedan, fast det var det ju.

Jupp, i dag så var det som vanligt skola... Vi hade general repetion i dag på vår teater! Guud, vad roligt det var, hållde på att pissa på mig xD Vi ska spela upp tetaern antingen nästa vecka eller näst, nästa vecka :/ Måste fråga läraren när det är. Så det ska bli roligt :)

Äntligen är det heelg, men jag kommer inte hinna vila ordentligt käns det som, för att vi har massor med uppsatser och prov till nästa vecka så det som jag ska göra är att sitta i ett stängt rum och plugga som en plugg häst!!! Ouuf, just nu sitter jag och chillar, tittar på en rysk serial "Ranetki" älskar den <33

Ska dra nu.
Puss och Kram <3


Jag och sötnosen Harez på väg till general repetion som var på "Fågel blå" (teater).

Sedan var man på bild och målade klart den hära bilden som ni ser ovan :D

Det var jättefin utsikt från min bildlektion så tog ett foto :)
 
Glömde säga att jag fick de hära två väskor från mammas kompis <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0