6 maj

Hej :D

Jaha, nu är det bara 10 dagar kvar och så plötsligt blir man 15 år gammal! Har suttit och tänkt på det nu i några minuter :)

I dag så blev det helt kört, jag vaknade på morgonen av en otrolig träningsvärk MEN jag var pigg, haha, så man stack till skolan och vi skulle börja 10.35... jag var rädd att komma försent till den dära Maraton grejen -.- Men jag hann :)

 I alf. så var det dags för oss att springa och alla 8:or ställde sig på start linjen och så skulle Göran(idrottsläraren) skjuta med en speciell pistol upp mot himmelen då när vi skulle starta springa. Så man stod där och pratade med Anastasija, jag berättade någon grej och så plötsligt hör jag PANG! Jag skrek som jag vet inte vem, haha, men jag skrämdes fett mycket!
 Sedan sprang alla... jag med! Borde nog inte göra det har en fruktansvärt smärta i hela kropppen, kan knappt skratta eller gå -.- Hoppas att i morgon kommer jag att må bättre.

Efter det så var alla heelt döda och man var bara helt slut och så säger lärarna att vi ska ha lektioner. Okej. Så man var helt slut på lektioner, men man överlevde.

Efter skolan mötte jag sötisen Lilian <3

Jag sedan var man ÄNTLIGEN hemma...

I morgon blir det en till tuff dag. Skriver i morgon pussar och kramar.



Jag, ser inte så jätteglad ut på bilden -.-


Jag och Anastasija :)


Så var det två bilder för i dag hehe, hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0