4 maj

God kväll :)

Hoppas att det är bra med er, själv mår jag rätt bra - trött bara :)

Äntligen fick man träffa sina vänner i dag, awww har saknat alla såå himla mycket <3 Så när man såg de man fick liksom chock men man blev jätteglad. Haaha, hade många gruppkramer i dag, so sweet :)

På morgonen rengnade det ute, ouuf och min frisyr blev helt :S knas och fnas :/ Liknande en "Babajeshka" - de som kan ryska kommer förstå vad jag menar xD

Hade utvecklingssamtal idag x) Trodde att jag skulle dö...men jag överlevde... Det gick bra :) Mer än bra ska jag säga :)
Sedan i slutet av dagen hade vi SO... alla i klassen var (typ) trötta, så vi orkade nästan med ingenting och så plötsligt skulle vi få våra instuderingsfrågor/läxförhör som vi gjorde. Jag fick inte heller tillbaks mitt prov som ala fick två veckor sen, så jag var skit rädd. MEN jag fick VG på proven och läxförhöret x) Haha... så glad blev man!

Efter skolan stack jag och hunny, bunny Anastasija till stan, hon köpte en linne i Gina fett fin den var, tänker kanske också köpa en sådan.

Ska passa på och gratta min barndomsvän Gulnaz. Älskar dig sötis. Hoppas att du har det bra och har/fick en jättebra födelsedag. Saknar dig groovt <33

Ska kila i väg nu, tänker plugga lite :)

See ya....


Bilden är lite krångel, men Anastasija har på sig den gröna
linnen och det är den som hon köpte.
Jag har på mig ett gult linne vet inte vilken färg jag ska köpa det finns
rätt många olika färger :P


här så hade man på sig Rosa :) Den var också rätt fin :)


Här ser man lite klänningen som jag köpte från Gina.


Kostade 299:- kr. och är som sagt köpt från Gina Tricot.


Dagens outfit kommer jag lägga upp senare :)

Puss och Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0