2 maj

Hej på er!

Förlåt för min dåliga uppdatering :( Orkade inte blogga så mycket ...

I torsdags så köpte jag en ur snygg klänning från Gina Tricot (bilden kommer på kvällen) och Lilian var med mig då. Runt 15 tiden åkte jag och Lilian för att hämta hennes syskon :) Ja och sedan var man bara hemma :) Jag gick inte ut för att titta på Valborg vet inte varför tydligen orkade jag inte bara :(

I går så har jag sovit haha, och haft det skönt hemma. På kvällen gick jag och min familj ut och grillade njäääm, vad gott det var :)

I dag så är det Lördag vilket betyder HELG! På morgonen stack jag till min piano lektion och efter så gick jag runt i Jakobsberg centrum, måste köpa ett par vanliga strumpbyxor/tights mina andra är helt förstörda :/ Sedan såg jag jättefina brillor på Ur & Pen ska nog köpa dem :)

Juste glömda säga att i går tittade jag på en av dem bästa filmer som jag någonsin sett i mitt liv nämligen "A walk to remember" och gud den var så jäkla bra. Grät såå mycket, min kudde var helt blöt efter filmen :( Jag tycker att ALLA borde se den. Den är helt underbar.
Ska titta på den i dag igen tillsammans med min kusin ;)


Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0