14 maj

Heej heej :D

Jag ligger och tittar på ESC - Semifinal. Jätteintressant, hejar på Azerbadjan tycker att deras låt är jättebra, men sedan finns det ju andra låtar, fast har inte hört de än :P

Vet ni vad? Jag har prov imorgon, så jag måste egnetligen plugga på, jag trodde först att jag kommer aldrig förstå Chans och Risk kapitlet, ojojoj, hade värsta paniken över det, men när jag idag väntade utanför huset på mamma (glömde nycklarna hemma) så satt jag i över 40 minuter och pluggade matte och jag förstod ALLTING och det var så pass lätt :) Asså jag kunde aldrig i mitt liv anat att jag skulle liksom förstå det :D

I alf. Jag fyller år över imorgon, weey. Fyller 15 år då x)

Har ni sett ESC i tisdags? Det har jag och jag hejade på Turkiet och Sverige, tyckte att bara de två länder var ritkigt, riktigt bra. Ja, men, men snart ska jag duscha och sedan så ska jag plugga på matte.

Puss och Kram<33

Här får ni en bild på mig och min sötnos, snyggingen, bästase, gulligaste, finaste, vakraste vännen Lilian <33

Kommentarer
Postat av: M A X I N E

Ooh det är vid min skola! Hahaha ser mycket finare ut på bilderna än det egentligen är ^^

Men ni ser jätte gulliga ut :D

2009-05-25 @ 00:56:51
URL: http://zini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0