11 maj

Hej, heej :D

Okej, min skoldag har varit helt kört.

På morgonen kom jag och Anastasija lite försent til idrottslektionen, sedan så var det vanliga lektioner.

 Men på Svenska lektionen hade jag så sjukt ont någonstans bredvid hjärtat, gud jag kunde inte andas,skratta eller gå. Först var det helt okej, men sedan så blev det bara värre och värre till slut började det göra så ont att jag började gråta, sedan stack jag med Anastasija till Skolsyster som gjorde inget bara sa att jag kunde gå hem.
       Men det gjorde jag inte. När det var ungefär en halv timme kvar av lektionen gick jag ut för att ringa mamma, men pappa svarade på telefonen och jag grät så mycket då för att det gjorde skit ont och alla i klassen märkte det så de chattade att jag skulle gå hem, men nej jag väntade tills lektionen tog slut och åkte hem.

På vägen hem mådde jag också dåligt, men hemma la jag mig i sängen och vilade med en film framför, sedan kändes det bättre. Nu mår jag ganska bra. Måste göra klart min matkultur arbete... ska göra den nu ... bilder och allt kommer upp senare.

Puss och Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0