10 maj

Heej

Allt bra med er? Själv mår jag sisådär :) Sitter och äter kaka efter kaka, pappa köpte en hel paket med massor av kakor mmm, så najsigt :)

Förlåt för min dåliga uppdatering, igår satt jag och pluggade med min praorapport och tänk er jag är fortfarande inte klar -.- Måste bara göra klart den nu, annars blir det IG och det vill inte jag ;(, haha.

Föröskte ringa Anastasija tusen gånger och vart enda tusende gång var hon upptagen :/ så får passa på och ringa henne IGEN snart, måste fråga henne om matkulturarbetet!

Idag så har man inte gjort så mycket, gick till ryska affären med min kusin som köpte en massa goda saker sedan satt man hemma och jag pluggade inte utan ändrade Alidas design! Gjorde klart den för ungefär 2 timmar sen och hon älskade den, haha.

Ja, nu ska jag passa på och skriva klart min praorapport sedan blir det nog dusch :)
Juste glömde säga just nu börja is-hockey matchen Ryssland vs. Kanada jag kan inte titta på den har ett arbete som måste göras klart, men jag hejar naturligtvis på RYSSLAND!!!! GO RYSSLAND YEAAH!!!

Puss och Kram :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0