tjena everyone

Jag känner mig så pigg och glag idag :)
Förlåt att jag skrev inte igår, somnade haha! Sådan är jag :/
Ni vet att igår var det Fredag den 13:e ouuuf, meen inget hände tack gud! Iallafall var man ju rädd, jag åkte med mammsi i tåget på morgonen... hennes jobb är kanske tre stationer från stationen där skolan ligger så jag åkte med henne i måndags, torsdags och fredags :) de andra dagarna brukar hon åka senare :D
Anastasija sms:a mig att hon kommer försent och att jag skulle åka tll skolan och det gjorde jag. I skolan så hade vi först franska läxförhör den gick bra tror jag, vi får väl hoppas på det :)  Efter Franskan så hade jag matte och gissa vad som har hänt? Ha? Jag fick göra matteprovet asså jag blev lite förvirrad men när jag gjorde klart provet så tyckte jag att det var lagom lätt, men fastnade på några uppgifter men tror att jag klarade dem :D
Efter skolan hade jag som vanligt bildlektion och där så hållde jag på att döö! Jag var såå himla trött. Hah. Jag somnade nästan på stolen XD Så jag gick hem på en timme tidigare än alla :D

När jag var hemma så orkade jag knappt göra något, så jag åt och sedan tittade jag på filmer och somnade :/
Ja sådan var min Fredag den 13:e....

Idag på morgonen ringer Lilian och säger att hon fick gå och bada. Vi tänkte gå och bada på lördag Jag, Anastasija och Lilian men Anastasija ångrade sedan och ville inte gå men jag och Lilian ville det. På morgonen som sagt ringde Lilian och sa att hon fick och jag sov ju då så jag bara "Okej" hon lät vara så glad :) Haha så hon sa att jag skulle klä på mig, ta alla grejer os.v. och åka till henne hem, där ifrån skulle hennes pappa skjutsa oss ^^ Så jag åt och tog ally vad jag behövde och åkte till henne runt tolv tiden var jag hos henne och kvart i ett var jag och Lilian i badet :) 

Efter badet så gick vi till McDonald's och jag köpte Big Mac meny och Lilan tog MacChicken (jag vet inte hur det stavas) meny medans vi åkte t-bana åt vi allt haha :D
Sedan var jag hemma, nu sitter jag med min gitarr i händer och väntar på Anastasija hon ska nämligen komma och sova över hos mig idag så det ska bli roligt ^^

Ha det så kul allihop resten av dagen skriver kanske på kvällen :)

Pussi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0