Skola imorn

Hello!

Har tittat nyss på en rysk tv program, som är verkligen jätteroligoch spännande. Den handlar nämligen om 15 pers. som hamnar på en ö och tävlar med varandra och siste som blir kvar vinner 1 miljon. Lyxigt^^ Så idag var det sista serien och en man vann, vilken lycko! Jag satt där och bara "Gud, vilken lycko ost! Tänk en miljon! " Han är nu säkert fett rik! Han har en egen Hotel fett skönt, haha ;) Men änå så är man glad över det vackra livet :D

När jag var på väg hem från Lilian så lyssnade jag på musik och när jag skulle klia av bussen så råkade jag nudda en tjej och mina glasögon fastnade i hennes jacka och sedan ramlade de på marken och jag märkte inte det. Så när jag gick kanske 6 meter bort från stationen så tittade jag i fickorna och mina glasögon fanns inte där :O  Jag fick PANIK!!!! Glasögon som kostade 4000 kroner det är inte billigt! Så jag ringde snabbt till min mamma som var på väg hem och jag berättade allt, min mamma blev lite arg, men sedan så trodde vi att hon skulle kanske kunna hinna se den bussen som jag åkte på och titta om mina glasögon finns där. Då så bestämmde vi det och under tiden så......

..... kom jag hem lillebrorsan öpnnade dörren och jag gick in i mittrum med kappan på och med min väska så jag bröjade leta efter glasögonen i väskan och hoppas på att jag kanske la de dit men jag hittade inte dem -.- Efter en stund försökte jag ringa till SL men det gick aldrig -.- Sedan sprang jag ut för att titta nogrant om jag inte tappade de på marken och plötligt ringde telefonen och det var min mamma, jag trodde att hon hittade glasögonen men hon undrade bara var jag satt i bussen någonstans och var jag stog o.s.v. När hon tittade runt, så hittade hon inte dem!
 
när jag var bredvid bussstationen så tittade jag runt noggrant och jag såg dem liggande på marken precis bredvid vägen där bilarna åker, TACK OCH LOV att ingen bil körde på dem!!!!
¨
Ja, efter det så var jag bara hemma och vilade :D

Ska nu sova är jättetrött :O

God natt på er bloggare :)



Hihi¨^^ God natt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0