SJUUUK

Hej people ^^ 

Rubriken säger allt, eller?
Ja, jag blev sjuuuk.... Vad jobbigt... Igår var jag frisk som en fisk och idag är sjuk som jag vet inte vem :/
Ska inte till skolan imorgon, jag måste göra hemtentan på SO men jag kan inte har så himla ont i huvudet och halsen. Så jag vet inte vad jag ska göra, hemtentan måste vara klar tills imorgon, men jag kan inte göra den :S Mamma får nog ringa läraren imorgon och berätta att jag var och är sjuk :/

Igår så var jag först ute i stan och sedan så gick jag och min käraste klass 8B1 på teatern! Vi gick till Göta Lejon som ligger i Medborgarplatsen och såg en bra föreställningen "High school musical" på svenska! Den var rätt bra och rolig, medans vi tittade på det så proppade jag och Anastasija i oss godis och chips :/ mhm.....

Aja ska nu titta på nån film kanske, har inget annat att göra.

Skriver senare... Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0