Sjuk, sjuk, sjuk

Hej allihoppa :)

*Host, host*
Japp, jag är fortfatande sjuk..... -.-.... satt hemma i 4 dagar =( det är riktigt skönt att sitta hemma och bara slappa MEN det är tråkigt och jobbigt när man är sjuuk !!! Jag orkade knappt göra något, bloggade aldrig! Kunde inte sitta vid datan fick jätteont i ögonen ... Men idag mår jag bättre :)) Ingen skola idag heller, så jag sitter ensam hemma i mitt rum och tråkaar ...

Saknar verkligen min kära klass och mina käraste vänner <3333 har inte sett dem på bara några dagar men känns att jag har inte sett dem i flera tusen åår... Lilian har prao och jag hade tänkt att åka till henne varje dag efter skolan, men eftersom jag blev sjuk så satt jag bara hemma och åkte aldrig till henne. Hoppas att jag kommer att göra det iimorgon :)))

Menmen ska nu titta på någon film, skriver senare på kvällen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0