Shululul

Hello!

Ja, nu är det redan kväll =) Vad snabbt tiden går :O
I alf. idag så tänkte jag träffa min kära vän Lilian, MEN hon ringde mig när jag var på väg till stan och träffa henne och då sa hon " Yulia vi träffas inte idag" ( något liknande ) Jaha?! Jag skulle ge henne pengar också !!! Så jag sa det till henne och hon sa "JUSTE" då så sa jag att jag kommer och ger henne pengarna sedan kan hon göra vad hon vill (typ). Min mamma var på väg att träffa min moster så jag tänkte varför inte åka med mammi och moster till stan, jag har ändå inget och göra. Så mamma sa visst och så gick vi av i sumpan och gick runt i olika affärer, köpte en orang färgad tröja från LIndex gillar den verkligen =) Sedan köpte jag ett par vita leggings ^^
Jaa, sedan runt 13 tiden ringer Lilian mig och säger Var jag är ?! Hon sa att jag skulle komma till T-centralen nu för att ge henne pengar så att hon kunde äta Lunch njam, njam, njam...... OKeu, då så åkte jag till T-centralen och träffade henne och sedan åkte jag tillbaka till sumpan och fortsatt shopping  xD Japp, så sedan var det inget speciellt i affärerna bara lite presenter till min släkt :)))

När jag var hemma så satt jag bara vid datan och när klockan blev 20.05 kom jag på att jag måste spela på piano. Så jag spelade i 40 minuter sedan så satt jag mig vid datan again :) Nu sååå måste jag göra SO hemtentan åtminstone lite grann :D

Imogon ska jag på piano först och sedan ska jag till stan, vill köpa en väska eller en jacka från H&M ^^

See yaa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0