Shue, bue :D

Hur mårs ? Jag och Anastasija mår perfekt! Haha. Sitter vid datan och chillar lite :D
Efter badet som de flesta säkert vet så har jag suttit och väntat på Anastasija<3 hon kom runt klockan sju och dåååå börjades det roliga... Haaa.... vi började busringa, sjunga, dansa, spela, fotas m.m. Jaopp, med ena orden så var det helt kaos i lägenheten^^
Snart ska vi titta på film och spela kort^^ min lillebrorsa<3 ligger på min säng och drömmer redan medans vi skrattar... stor skillnad?  :D

Men God natt på er :D Jag vet inte vilken tid vi ska lägga oss men det blir säkert runt klockan feem :D Jaoo...


:)) Smile

Kommentarer
Postat av: Anonym

riktigt nice blogg hörru:D



http://vendelaSpace.devote.se

2009-03-22 @ 20:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0