Plugg

Tjena :D

Hur mår ni idag? Jag mår jättebra är pigg och glad :) Sitter och äter Ben o Jerry's Alaska, den är jättegod!
Kom hem för ungefär 40 minuter sen och åt Pizza, mm :D
Idag så var skolan som vanligt "Plugg, plugg, plugg", på morgonen råkade jag stänga av alarmet och så väckte mamma mig sedan tack och lov hann jag till bussen jag åt ingen frukost, men det var lugnt :) Jag var ganska trött på morgonen, men efter lunchen så blev man på en bra humör :D
Efter skolan kom Lilian till oss och vi åkte tillsammans hem :D
 Jämfört med Lilian så gick min skoldag väldig sakta och hennes gick väldigt fort ^^!
Imorgon har jag 2 prov och så har jag en engelska läxa, jobbigt...men måste klara det! Ska sätta igång och plugga snart :D

Skriver senare, bye bye :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0