Plugg

Vaknade idag och kom på att man ska ställa om klockan på en timme före :/ Vad jobbigt, nu måste man vakna tidigare till skolan... :( Men vi får väl klara oss på något sätt =)
Idag så var det plugg som gällde för mig jag satt och skrev min SO hemtenta i ungefär 2 timmar *STOLT* men behövs mer! Tog en paus just nu ska fortsätta skriva vidare om ett par minuter :)

Idag fyller min min kompis lilla syster år :) Hehe, och imorgon fyller Anastasija år Weey  =D
Hela veckan är det bara födelsedagar som gäller haha titta :
29 mars- Lilian lilla syster Jessika fyller år.
30 mars- Anastasija fyller år.
31 mars- Farbror fyller år.
1 april
- Diana fyller år. ( mIn vän som bor i Ryssland saknar henne <3 )
2 april- Sofia fyller år. ( hon går i min klass )
3 april- Moster fyller år.

Ja ser ni? Roligt haha, jag kommer nog dö till helgen av all fest xD nej, det kommer jag säkert inte göra :)
Aja ska fortsätta plugga nu :)

Ha det så bra, see yaa.
Kram <3.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0