Nervöös :S

God natt!

Ska nu gå in och duscha och seda måste jag träna lite på Franska och sedan så ska jag lägga mig sova :/
Åh, jag fick veta att min kusin mår dåligt, hon kräks och så...Gud, vad läskigt! Hoppas att det inte har hänt något med henne! Jag ska nämligen till sjukhuset med henne imorgon, hon kan inte prata svenska så bra (Inte jag heller haha) ska försöka att hjälpa henne! Gud, vad läskigt det känns...Fanns det är ju inga fjärilar i magen....

På morgonen ska jag åka till Karlberg och därifrån ta en buss och åka till Karolinska sjukhuset "/ Min moster kommer också att vara där...skönt... men jättelsäkigt, hoppas att allt kommer att gå bra!
 
Vi får se hur lång tid undersökning kommer att ta, kanske tar det en lång tid och jag kommer sent på någon av morgon dagens lektioner, men kanske inte. Jag kan stanna där hela dagen om kusinen behöver det. Hon betyder mer än vad skolan gör! Så jag hoppas verkligen att allt är bra <3

Ska gå och duscha nuu och slappna av :D
Vill ni höra en dikt ? Har skrivit en låt idag, men det är läskigt att ställa ut den här på bloggen, haha den är på engelska och min engelska är inte bra, inte bra XD
Dikten är skriven av mig!

Livet.
Ett tår faller sakta ner.
Jag vet att det aldrig,
Kommer vara något mer.
Det känns som att livet tog slut,
Som att jág inte finns.
Men i mina drömmar, drömmer jag
Och minns.
Imorgon kommer det kansek inte vara någon dag.
Allting är slut,
Jag kan inte börja om på nytt.
Jag bryr mig inte om det kommer att vara någon dag.
För att livet utan dig GÅR det inte ATT HA!

Hoppas att ni gillade den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0