Läxor, läxor, läxor = Trött!

Shullehopp allihopp!

´Hur är det med er? Hos mig är allt bra, men är trött.Jag orkar verkligen inte med skolan, det är så många prova...åh, man blir såå himlaa trött. Dessutom så skrev jag inte matte provet idag vilket jag borde göra, men gissa vad som har hänt? Matteläraren blev sjuk och vi hade vikarie som hade inte provet -.- just nu så har jag absolut ingen aaninng när provet kommer att ske? I alf. så har jag engelska och franska läxa till imorgon och så pluggar jag lite på SO:n. Jobbigt, men vad ska man göra? man vill ju inte få IG eller vill någon det?

På morgonen hah, ja, så har jag vaknat (typ) 20 minuter senare och hann knappt äta frukost, så jag sprang ut med mamma till bussen och vi åkte tillsammans till skolan eller mamma skulle till jobbet :D Så det var roligt, men jag somnade i pendeltåget ¨på mammas axel det var så tyst i tåget så jag kunde inte låta bli att stänga mina ögon och somna. Haha^^.

I skolan så hade vi SLÖJD idag och det var såå roligt där, provade Esset:s snygga T-shirt som satt på mig fantastiskt hAhA, ni får titta på bilden nere. Sedan så gjorde jag mina shorts som är inte klara än :@ men de ska bli klara nästa vecka hoppas jag :)
Resten av dagne var man både trött och rolig...

På slutet av dagen så åkte jag direkt hem eller vänta jag gick in i Coop nära på Stockholms central med Anstasija och köpte Chokladstång till mig och Anastasija och den var så himla god, mmm, det är typ en bulle och inne i den är det choklad prova den! Kostar 8.90 HAha. Japp, sedan så somnade jag på vägen hem också! Vet inte hur jag lyckas?!

Imorgon ör det fredag och jag har bild efter lektioner så vi får se vad som kommer att hända imorgon, juste det är ju FRedag den 13 :de imorgon, ja igen ?! Gud, vad läskigt :S Varför säger allla att fredag den 13:de är en oturs dag? Hmh,..i alf. tänk det är snart HELG, helt otroligt.... det som jag måste göra är att plugg, plugg, plugga som en häst. Nästa vecka har jag en presentation, 2 läxor, 2 prov och ??? Kanske något nytt duker upp !

Aja, det är bara 3 veckor kvar till påskloovet jag längtar!

   
MEe :D                                                                                        Esset:s snygga t-shirt.


Mina shorts<3


Kommentarer
Postat av: J

haft en trevlig dag?

2009-03-26 @ 21:00:20
URL: http://johannaostman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0