Jasc Paint Pro Shop 8

=)
God kväll :D

Hur mår ni? Jag mår sådär...
På morgonen så ringde jag Anastasija som var i skolan idag och så pratade vi en liten stund, sedan tittade jag halva dagen på TV =) När klockan var runt 16 så hade jag så himla tråkigt och visste inte vad jag skulle komma på för att göra. Loggade in på ryska facebook och började spana in vänners foto album och då kom jag fram till en foto som var jättefin och tjejen gjorde den på "Photoshop". Då blev jag sugen på att kunna det där med photoshop och allt så jag laddade ner en program som heter "Jasc Paint Pro shop 8", inte riktigt Photoshop men också en jättebra program.
Först förstod jag inte hur programet fungerar men efter en stund OCH med hjälp av Youtube så lärde jag mig liiite :D
Har suttit hela dagen bredvid datan och hållt på med olika bilder.
Det är jätteroligt faktsikt ^^

Imorgon är det fredag ingen skola den dagne heller-.- Anastasija säger att jag har missat rätt mycket och vet inte hur jag kommer att hinna med allt? Vi får väl hoppas på att jag kommer att göra det :D

Ska nu fortsätta med Jasc Paint Pro shop :D
See yaa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0