Hello ^^

Japp, jag sitter i mitt rum och skriver sms till en tjej som skriver till min lille brorsa, jag kan inte fatta hur man kan vara så himla jobbig... hon skriver en massa elaka saker och jag låtsas som att jag är min lillebror. Jätteroligt faktiskt ^^.

Jaa, i dag så hållde man på att försova sig. Haha. Jag vet är helt snurrig i huvudet nu, jag lägger mig vid tolv eller ett tiden och sedan så orkar jag inte vakna på morgonen. Men i för sig vem gör det?
 Sedan var man på väg till skolan, på pendeltåget så träffade jag en tjej som går i min skola och vi hade sällskap på vägen till skolan. På östermalmstorg träffade jag Anastasija och vi åkte till skolan, på vägen till skolan gick jag in i T-snabben och köpte cerpentiner (vet inte hur det svatas) egentligen ville jag köpa ballonger, men det fanns inga ballonger så jag köpte det som fanns, Ni undrar säkert varför jag kpte det? Jo, för att Harez fyller 15 år idag, Haha :D

På lunchen skulle jag gå till T-snabben och köpa mjöl, för att mjöla Harez. Först ville vi ägga henne med sedan sa hon snälla nej, nej, nej så vi kom övernes med tjejer att mjöla henne istället.Haha, det var jätteroligt. Harez koss var vita men på ena sidan var den heeelt vit man trodde att det var färg på den. Det är kvar halva packetet av mjölet om någon vill ha så är det bara att säga till!?
Lilian tänkte komma till oss på lunchen idag, men det gjorde hon inte varför? Det vet hon inte.  Perfekt svar visst, Haha.

Resten av skoldagen var jätterolig speciellt på profil då när vi hållde på med våran teater som klassen kommer på, om du skulle vara där så skulle du ligga på golvet och dö av garv och på samma tid tvätta golvet, om du vill prova det så är det bara att säga till.

Haha, till imorgon så har jag ingen läxa, men jag har PROV på matte. Ni vet att jag hade ingen prov i tisdags så jag ska ha den imorgon.
Jag har jättemycket läxor tills på fredag, jobbigt =/ men jag kommer att klara mig :D

aja, ska chilla nu... jag skriver kanske senare...

Puss och Kram :)


det var länge sen jag inte ställde någon bild så jag tänkte ställe lite bilder från förra veckan och den hära veckan :D
    
I sjukhuset.                         För utom att dessa blåa grejer är snygga så är dem oxå moderna! hah.           Kusin<3

               
Me and my guitar :)                                                             
 
<3


Kommentarer
Postat av: vesna

Fina bilder, härlig blogg ...

En blogg i min smak !!!

2009-03-12 @ 06:40:18
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0