Hej :D



Hur är det med er? Jag mår bra.
I skolan idag så har det varit roligt, på idrottslektionen gick jag och klassen på en promenad och det var sååå fint väder, sol och varmt, så det var rätt skönt att vara ute :)

Efter skolan så åkta jag till T-centralen med Anastasija och vi var där en liten stund, sedan åkte jag på min piano lektion. Efter piano lektionen så åkte jag bara hem :)

Idag så fyller min farbror år och vi har festat och festar fortfarande, vi ska äta tårta snart så det kommer att bli gott, njääm.
Till imorgon så har jag ingen läxa, vad sköönt! Så jag ska bara chilla nu :)

Men, men imorgon fyller min kompis som bor i Ryssland år, hon fyller nämligen 15 år på den 1 april. Rätt roligt visst? Jag ska ringa henne imorgon så det blir en surprise för henne :)
Och efter skolan så måste jag gå till centrum vill köpa någon present till Sofia som fyller år på torsdag<3

Ska gå nu, hej då.
Puss och Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0