heeeej

Sitter och lyssnar på musik och chillar :D

Idag när jag vaknade sprang jag ut som jag vet inte vem från lägenheten för att jag var rädd att komma försent till min piano lektion :S Och jag såg att det var 1.snö 2. blöt -.- asså snälla någon det är ju VÅR inte vinter, jag vill ha soool :D Menmen vi får väl hoppas på att solen kommer snart :)

Efter piano lektion så åkta jag till Solna och träffa Lilian där :D Tillsammans åkte vi till stan och träffade Anastasija där, vi gick till H&M och tittade på jackor som var jättefina så alla tre köpte likadana jackor, fast i olika färger xD
Sedan gick vi till McDonald's och åt paj (gott)
Sedan gick vi runt i stan och fotades, haha, undrar vad folk trodde när de såg oss stå och posera x)

När jag kom hem så var min moster och min kusin hos oss så det var roligt att se dem.
Jag proppade i mig så mycket Popcorn idag ouuf lite fett gör väl inget ( Lilian favorita fras xD ) gud vad gott det var :))

Imorgon så är det plugg som gäller.... -.-

Skriver imorgon, ses.
Puss & Kram <3


Big LOve !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0