God natt <3

Tänkte bara passa på och säga god natt till er kära bloggare :)

Sorry, att jag inte bloggade tidigare... var upptagen med min gitarr :D Haha. Idag så var man nervös inför hemkunskap och matte proven :/ Jaa, och vet ni vad, ni annar inte hur enkelt Hemkunskaps provet var?! Men, men, men matte provet :/ Ajajaj, där blev det kört! riktigt kört! Jag hade ingen matte prov ... varför? jo, för att matte läraren glömde att ge provet till sina kollegor som skulle ge provet till mig... så jag var tvungen att åka hem och ska göra provet antingen på torsdag eller nästa tisdag.
Som ni förstår så hade jag ingen piano idag, jag trodde att jag skulle ha prov och skulle inte hinna till piano lektionen...men provet var inte, om jag skulle veta det skulle jag gå direkt till piano lektion efter hemkunskapen.
Sedan så åkte jag hem, vad skönt det var att vara hemma... plus så fick vi en gitarr hem som vi beställde gud vad coolt! Jag spelade den hela dagen idag, det är verkligen jätteroligt.... haha, jag kan inget men ändå är det roligt att spela :D

Ja så var det nog idag, imorgon så ska jag ha skola... Lycko Lilian har ingen skola imorgon *suck, hon ska ha utvecklingssamtal... Det kommer jag ha någonstans efter påsklovet "/ Lilian kommer till oss på Lunchen vad roligt =D Japp, och efter skolan så ska jag bara hem har en läxa på engelska och SO som jag måste göra tills på fredag!

Juste glömde säga Harez fyller år imorn ^^ Så ni som känner henne kom igen gratta :D

Puss och Kram :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0