God morning :)

Vaknade inte så länge sen, jag viiiil sova....varför börjar skolan så himla tidigt? Men jaja jag ska inte till skolan idag, jag ska till sjukhuset....shit. Bussen kommer att komma om 20 minuter, måste hinna göra mycket :P Man orkar inte göra allt på morgonen.

Just nu sitter jag och dricker te, vi får se vad jag kommer att göra om 10 minuter :P Det är verkligen intressant att veta. Tänk er för några minuter sedan gick ni in på min blogg och nu så sitter ni och läser redanXD Man vet aldrig varför klockna går så snabbt och ibland märker man inte hur snabbt den går!

Efter skolan tänkte jag gå till Lilian och åka hem tillsammans med henne :) Det ska bli roligt. Både jag och hon slutar sent idag. Jag slutar vid fyra tiden Lilian slutar halv fem så jag går alltid till henne och när jag är bredvid hennes skola så kommer hon ut eller så kommer jag in Haha.
Anastasija kommer inte heller till skolan på morgonen idag, för att hon ska till en Läkar undersökning angående finnar, och efter lunchen kommer hon.

Men, men ska gå och bädda sängen nu....

Puss & Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0