Födelsedag :)

Ja, hej alla :)

Hur var eran dag? Min dag var helt perfekt och jätterolig :)
Dagen började med att jag vakande av att det var sååå ljust ute, visst är det skönt? Jag var så pigg och glad då :) Jag skulle till ryskan och före ryska lektionen som börjar klockan 8 så tänkte jag och Lilian göra fint Anastasijas skåp för att hon fyller år idag, Anastasija sa att hon skulle inte komma till ryskan då så tänkte jag och Lilian att komma till skolan och göra det fint .) Men när jag åkte tåg och var på väg till skolan skickade Anastasija ett sms till mig att hon kommer till ryskan -.- men ändå så täntkte jag och Lilian göra det fint, men Lilian sms mig sedan och sa att hon hinnet inte komma för att hennes prao börjar klockan 9. så hon sa att hon kommer efter prao och medans vi har lektion så tnkte hon hänga ballonger på Anastasijas skåp ... vilket vi gjorde inte...
Menmen, vi tänkte ändå göra hennes dag rolig.
Allt var bra och det var rätt roligt i skolan till sista lektionen då sjöng vi för Anastasija :)
Efter det så sprang jag till Lilian som väntade på mig och Anastasija, bredvid våra skåp och när jag kom till henne så la vi våra presenter i en påse och sedan gav vi presenter till Anastasija :)
På vägen ut så mjölade vi Anastasija och jag råkade mjöla Lilian också ^^ Haha. Så vi gick in i toaletten och blev låsta sedan av några kilalr som går i nian -.- Lilian skrev som jag vet inte vem medans jag och Anastasija hållde på att ligga på gorvet av garvet :))
När vi gick ut från toaletten tack vore en lärare "Lasse" som öppnade dörren :) Så åkte Anastasija hem och jag och Lilian gick till donken och åt paj mmm, vad gott det var :)
Sedan åkta jag och Lilian hem :D

Så var min dag ungefär...
Ciao....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0