... :(

Heejhej!

Förlåt att jag har inte bloggat =( Det var bara det att jga orkade inte göra det, var jättetrött! Ni vet att den hära veckan har varit bara helt...down... jag har knappt sovit, har knappt pluggat m.m. efter sjukhuset var jag halv död, sedan avr det ju så att på fredag skulle jag ha matte prov och jag har inte ens pluggat någonting så jag gjorde inte den, jag ska göra den på tisdag plus så har jag också Hemkunskaps prov och en engelska läxa samma dag, hur ska jag klara mig vet jag inte?!

Igår så vet ni att jag hade piano på morgonen, vaknade efter en hemsk mardröm. Drömde om att jag gifter mig och skulle köpa en klänning i någon affär och när jag var i affären blev en man mördad där?! Man bara okey vad var det dära?? Gifta mig vid 14 års åldern låter väl inte så jätteroligt och att se en man död på golvet i en affär är ju inte så fantastiskt eller hur? I alf. när jag vaknade var klockan då kvart i elva och min kusin, sa att jag skulle väcka honom klockan elva då sa jag visst :P så när jag åt klart frukosten gick jag in i kusins rum och började väcka honom, vad tror ni han sa då? Han bara okej och sedan sov han i kanske 30-40 min till! Haha, ja vad ska man säga "HELG"! Sedan så kom jag på att pendeltåget kommer snart så jag sprang ut och fjuuh jag hann till tåget.

Efter piano lektionen ringde jag till Lilian och undrade var hon var och då sa hon att hon är på väg till Stockholm central och jag sa att jag är också det och vi skulle mötas klockan 13.30. När jag träffade henne undrade jag var Anastasija var och då sa hon att hon skulle komma klockan 14. Då tänkte vi gå runt affärerna lite grann. Vi gick in i Gina tricot och så såg vi ett par byxor och ett par jeans som var jättefina vi såg de på nätet som var fina, men i verkligeheten är de jättefina. Vi passade på oss att prova de och de var verkligen jättesnygga.
När klockan var 14 så ringde vi till Anastasija, men hon svarade inte då skickade vi sms till henne och hon skrev att hon skulle komma klockan 15. Då så tänkte vi börja leta efter Prao utan henne. Vi gick runt i olika affärer och så frågade vi runt på olika ställen, men alla sa nej, nej tyvärr, nej, nej tyvärr -.- gud vad arg man blev då... 

När klcokan var tre kom Anastaisja och vi fortsatt att leta efter Prao, på några ställen sa de att vi skulle ringa och på andra så sa dem... NEJ! Haha. Lilian blev så himla arg då. När klockan var runt fyra var det dags för Lilian att åka hem, jag ville också göra det först, men när jag ringde min mamma sa hon att dem är på väg till min kusin och undrade om jag ville följa med då sa jag "JA". Så jag stannade i stan med Anastaisja för att mina föräldrar skulle vara i Stockhom central klockan 17 ungefär. Jag gick in med Anastasija till Gina tricot haha andra gången för dagen och då såg jag en fantastisk klänning som kostar bara 149 :- så jag provade dne och den var verkligen jättefin! Ska kanske köpa dne eller jeansen har inte bstämt mig än?! 
Sedan köpte Anastasija en massa godis, Haha och vi hållde vi på att dö av skratt!
När klockan var 17 ringde min mamma och sa att dem är snart vid Stockholm Central då så sa jag ska vara i stan i en halv timme då sa mamma okej fast inte mer än en halv timme.
När klockan var halv sex åkta jag till min kusin och där åt jag en god mat och lekte och sjöng o.s.v Haha. Klockan halv elva var jag hemma och orkade inte göra något för att jag var helt slut, så jag började titta på en rysk film och sedan somnade jag vid tre eller fyra tiden.

Idag så är det den 8 mars och i Ryssland är det en stor fest, i Sverige är det inte så som det är där utan nu så firar dem denna dag och alla tjejer och kvinnor får presenter och så har eleverna några dagar lov gud vad skönt. Haha. Jag fick också presenter ^^.
Jag hade för länge sen viljat ha en webb camera för att våran andra webbi är gammal och den håller på att krångla ibland :S Så jag blev ju glad över att jag fick en ny super fin webbi, sedan fick jag lite pengar :) Jag bakade en tårta som blev jättegod tyvärr så tog jag ingen bild på den :(
Ja så var det nog idag, men ska gå nu...

Kramisar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0