Åhh, vilken film :D

Heej allihoppa, upp och hoppa, hehe :D

Hur mår ni där? Jag mår iallafall jättebra, känner mig så pigg och glad idag som en kexchoklad :)
På morgonen så har jag hunnit skriva ett inlägg, första gången, weey :D Haha, vet inte hur jag lyckades? Jag  vaknade tjugo minuter senare, men det gjorde inget jag visste att jag skulle hinna till bussen ändå :) När jag åt frukost och skrev i bloggen så åkte jag till skolan, när jag var på Jakobsbergsstationen belv det så att tåget skulle komma försent på 2-3minuter, det gjorde inget jag skulle hinna till matte lektionen ändå. Men det var ändå jobbigt att stå där :/ Jag skrev till Anastasija att jag kommer vara på Stockholms centralstationen lite senare på en två minuter Haha då sa hon "Okej, jag väntar på dig" Vad glad man blev då ^^ När jag var nära Stockholms central station så skrev Anastasija "Var är du?" Men jag såg inte det så jag hann inte svara, när jag såg sms:et så skrev jag att "Jag är på Stockholms central" men Anastaisja var då på tåget mor Mörby och var på väg till skolan, så vi kunde inte ha sällksap i tåget...men jag träffade henne på Tekniska högskolan station hon var där med Shabnam :)

När jag var i skolan och kom fram till min skåp så letade jag efter min skåpnyckel men jag glömde den i min andra väska -.- Så jag var tvungen att hänga min kappa i Anastasijas skåp och väskan tog jag med mig till lektioner :)Så jag klarade mig. Idag hade vi ingen Idrottslektion vilken tur! Jag glömde min skåpnyckel ju och i skåpet ligger mina idrottskläder :) I stället för Idrottslektionen hade vi HKK (Hemkunskap) vi skulle träna inför provet som kommer att vara nästa vecka på Tisdag :S
Efter lunchen så hade vi engelska lektion i bara 15 minuter sedan gick vi ner till Gropen och där samlades alla och åkte till Sergels torg, ni kommer väl ihåg att jag skulle på bio med klassen rooligt. Vi såg nämligen " I taket lyser stjärnorna" DEN FILMEN hamnade i mina favoritfilmers top lista! Den var bara så himla sorglig och såååå himla braaa :( Jag grät, det gjorde Anastasija och Harez också, det var ganska många som grät! Filmen var inte lik boken, den var annorlunda ... MEN ÄNDÅ JÄTTEBRA!!!! Boken och filmen REKOMMENDERAS!!!

Efter bion så åkte jag som vanligt till Piano lektion och det känndes som om lektionen var i bara tio minuter, haha, men den var i 45 minuter! Stor skildat, HA?
Sedan när jag åkte hem så lyssnade jag inte på musik, för att igår glömmde jag mina hörlurar i skåpet och nu så kunde jag inte hämta dem för att jag glömde min skåpnyckel! :(

Sitter just nu och lyssnar på Beyonce's låt -Halo som jag tycker är jättebra! Lyssna på den^^

  
                                                                    Shopaholic- en jättebra film!
 
Rekommenderas!                                                                                                                      Anastasija & Jag på bion!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0