6mars

Heej heej :)

Det är den 6 mars idag och min farmor fyller år yeey, ringde henne på morgonen och gratulerade. Det är så synd att hon är så långt borta, hon bor nämligen i Ryssland och jag brukar åka dit bara på sommrarna :/ Mhm, har börjat sakna alla nu :(

Idag så mådde jag inte alls bra på morgonen, ni vet om de två dagar som mardrömar (för de som vet inte så står det en inlägg under den hära inlägget) efter det ville man bara sova! Men, skolan väntade så jag var tvungen att vakna... i skolan så skulle vi ha matteprov, men jag gjorde inte den, utan jag ska göra den på tisdag nästa vecka...plus så har jag samma dag Hemkunskaps prov och massor av läxor, jag är redan redo på att döööö!
Efter skolan hade jag som vanligt Bild och efter bilden åkte jag till Flemingsberg, jag skulle lämna färger till min kusin som ligger och sover just nu... ja och jag ringde mamma och hon sa att det är bäst om jag stannar hos min kusin annars det var rätt sent ute, så jag fick stanna hos dem^^ och ska sova över här.

Imorgon har jag som vanligt piano på morgonen, GUUUD vad jobbigt, jag kan knappt aldrig sova ordentligt...denna veckan var helt åt skogen :/
Efter piano så ska jag kanske till stan och träffa Lilian och Anastasija, Lilian måste leta efter en prao plats...

Hej då ska gå nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0