2mars

God kväll alla :D

Hur mår ni? Själv mår jag faktiskt jättebra, vet inte varför. För två timmar sen var jag trött som en apa, Haha, aa en apa :P Så jag la mig på soffan för att lyssna på musik och vad tror ni? Ja, jag somnade :/ Haha, det var väl inte så farligt :) Jag vaknade efter 40 minuter och det var verkligen skönt att sova :D

Idag på morgonen kunde jag inte fatta att det underbar LOVET är slut! En vecka gick så himla snabbt X) Jag ställde alarmet på klockan sju och vakande tjugo över sju, yeaa, lite försent, men det gjorde inget jag hann ändå till bussen wii och när jag var framme vid Jakobsbergsstationen och mitt tåg skulle komma tio över åtta och så plötsligt visar det sig att tåget är inställd! Jag blev så himla arg, det betydde ju att jag skulle komma försent till Idrottslektionen, åhh! Så jag satt på stationen i över femton minuter och sedan kom det äntligen ett tåg och det var fullt av människor, som popcorn! Jag stod bredvid dörren orkade inte tränga in mig, haha! Tåget stod i ungefär tio minuter med öppna dörrar och jag hållde på att frysa ihjäl, mhm jag kunde förvandats till IS om vi skulel stå en liten stund till, sedan åkte tåget ÄNTLIGEN!

När jag var framme vid Stockholms central, smsar Harez att det är problem på det röda linjen, jag bara åh nej vad är det här för morgon? På vägen till tåget så träffade jag Louise(en tjej från min parallel klass) när vi kom fram så skulle Mörby centrum tåget komma om cirka 2 minuter, vilken tuur... Jag kom försent till lektonen på kanske 10 minuter och orkade verkligen inte vara med på Idrottslektionen, Harez var inte heller med så vi satt och snackade om det vackra livet, Haha. Anastasija orkade inte vara med på Idrotten så hon kom till den andra lektionen :P

Under rasterna så var jag trött, i för sig så såg man att alla var det. På mentorsstiden så skrev Alida upp alla våra prov och vi har sååå himla många prov just nu, helt kört! På fredag är det matte prov om Procent och bråk, det är lätt om man tror det, men ändå måste man PLUGGA!!! woah, helt snurrigt! Men, men , men imorgon händer det något roligt.... tada...vi ska gå på bio med klassen Wouuaahh vi ska nämligen se filmen "I taket lyser stjärnorna" den är säkert jättebra, jag har läst boken som var en så himla bra bok, för er som inte har läst den borde verkligen göra det.

Japp, Lilian ringde nyss pratade en liten stund ska nu nog lyssna lite på musik och så!
Men hör ni ha en jättebra kväll :D

Hörs imorgon....Yuliaa :D

 DEn klubban var jättegod jag rekomenderar den. Den smakade persika och hallon njääm :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0