1mars

Heej däär :D

Nu är det vår :) Gud, vad skönt, jag är redan trött på vintern. Hoppas att det kommer att bli varmare nu. Våår, vad skönt :D
Jag är hos Lilian, Anastasija är också här. Sorry, att jag inte bloggade igår,  vi hade så roligt att jag till och med glömde att blogga.

Igår på morgonen så hade jag som vanligt piano och efter piano lektionen åkte jag till "Solna centrum" för att hämta mina glasögon som var klara :)
Efter det åkte jag till Jordbro träffade Anastasija där och tillsammans så åkte vi till "Hallonbergen",
     där så gick vi in i en rysk affär, för dem intresserade så heter den "Kalinka"  där köpte vi kakor, chips, glass m.m.
Efter det åkte vi till "T-centralen" där vi träffade Anastasijas vänner vi var med dem i ca 20 minuter sen åkte vi till Lilian. Klockan 18 var vi framme och började att prata och hjälpa Lilian hemma efter att hennes föräldrar drog, så började vårat lilla party ^^ 
 Haha, när vi satt oss för att titta på Melodifestivalen så var den så himla tråkig, så vi började dansa runt i hela lägenheten, skönt att hennes föräldrar var på fest.
Vi snurrade runt och klockan 22 var vi helt döda :/ Men vi vaknade upp efter en halv timme och proppade i oss en massa skit, som vi blev tjocka av. HAha. Sedan kom Lilians föräldrar precis då när vi tänkte titta på fredag den 13:e.
Men vi tittade aldrig på den, för att den var en dålig kvalite. När klockan var kvart över tre på natten så tänkte vi titta på Hotel for dogs, men det hade också en dålig kvalite så vi satt bara och spelade spel på datorn och när klockan blev kvart i fyra somnade jag och tjejerna spelade datorn, när de stängde av datorn så vaknade jag och undrade hur mycket klockan var då sa de att den var kvart över fyra. Sedan gick alla för att sova.... zzzZzzZZ....
Vi vaknade när klockan var 10 och åt en god frukost med Oboy...mmm... med grädde på ... mmmm.... efter frukosten så gick vi in i vardagsrummet och på tv:n gick en film nämligen High school musical så vi tittade på den och när klockan blev 12 så tog den slut och vi började spela guitar hero. Just nu sitter Anastasija och spelar Guitar hero och Lilian är någonstans.
 Haha, lilla jag sitter och bloggar :)

Har får ni lite bilder från igår :)
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0