Sommarlov

Yeeeey, nu är dte äntligen sommarlov!!! Kommer att sakna alla sötnosar ....

Min älskling åkte idag :(, fan vad jag kommer sakna henne. Nu är hon än så länge på Silja Line båten och åker till Finland. aaw, jag saknar henne redan nu. Hon åkte idag klockan 17 och kommer vara här i Sverige om ungefär en månad, men jag åker iväg til Ryssland den 7 juli och hon kommer tillbaks runt 9 juli. Åååh, varför? Så jag kommer inte kunna träffa henne fram tills augusti.. snyft...

I alla fall, idag så var man väldigt pigg på morgonen och plattade håret och sminkade sig m.m. Jag går ut och så regnar det?! Tack! Haha, så mitt hår förstördes OCH jag råkade ramla, typiska mig, jag gick en väg där det var stenar och eftersom jag var i klackskor så snubblade jag och ramlade... SHIT. Jag var mer rädd föör min nya klänning än för mig själv, hah. Så jag stod upp och för klänningen gick det jättebra inga skador. Men jag fick sår på knäna och handen, men det gjorde inte så mycket, så jag åkte till stan.

I stan träffade jag Anastasija och vi åkte och köpte blommor till Camilla och Andreas, världens bästa mentorer! Sedan åkte vi till skolan, där jag träffade alla sötnosar som jag kommer att sakna långa, underbara, roliga 3 månader :( . Kramde alla och gick tillsammans med Anastaisja och träffade sweetheart Lilian. Jaa, sedan hämtade vi hennes syskon och åkte hem.

Nu så sitter jag och tänker för det mesta på my sweetheart som åkte iväg idag. Men, men jag ska ha kul med Anastasija och alla andra sötnosar som jag bara måste träffa under lovet!

Nu vill jag dricka haha, ska gå och hitta på något puss och kram på er!

Kommentarer
Postat av: Lilian

jag älskar dig ,,min kära

2009-06-11 @ 21:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0