Sjunger

Heluu!

Sitter här och sjunger :)
Idag var det en kaos dag på friluftsdagen, oouf, vädret sög. När vi var på väg till stora skuggan så började det regna -.- mina skor blev helt genomblöta, dessutom frös jag som fan. Inte bara jag utan flera! Jag och Anastasija stod och kramade varandra jättehårt och efter ett tag kom Simone, Alex, Malin och Ida och vi gjorde en grupp kram, hihi, det var mysigt och varmt! Efter ett tag blev jag helt blöt och stod och darrade, tillslut hållde jag bara inte ut och ringde mamma och hon sa att jag skulle åka hem, så jag stack hem, Anastasija gjorde det med.

Vi körde brändboll på friluftsdagen och eftersom jag var inte där till slutet så visste jag inte vem som vann? Så jag sms:e Söta Vassa och undradeoch gissa vad hon sa? Att min klass vann! Haha, asså den hålldepå att förlora från början och så vann dem. eller kanske inte?

Medans jag och Anastasija åkte hem åt vi våra mackor xD .

 När jag var hemma, var det jätteskönt! Strax där på skulle min mamma åka till stan så jag föllde med henne... I stan träffade jag sötnosen Lilian och vi stod och tittade på Studenter som dansade på lastbilar hha, fett kul det var att titta på :) Tråkigt för de att det är ett helt tråkigt väder idag!

 Sån var min dag, bilder kommer senare.

Puss och Kram.

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha det var kul med vår gruppkram <3

synd att du gick hem Yulia :(

2009-06-07 @ 20:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0