Shuleheej

aaw, jag har jäätteont i mina fingrar... varför? För att jag spelade på piano jättemycket! Oouf, jag är så nervös och rädd :S, men borde egentligen inte vara det :/.

I alla fall jag har inte gjort så mycket idag bara spelat piano, städat lite och suttit vi datorn!

Imorgon är det skola och vi har bara en lektion och det är idrott efter den ska vi titta på hur lärarna spelar brännboll mot 9:an haha, det är cock kul att titta på :) Efter det antingen äter jag lunch eller så sticker jag bara hem. Hemma måste jag bara spela, spela, spela piano och sedan åka till konserten ...

Japp, men jag skriver imorgon.

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: frida

Fin Blogg:D

Kram Frida

2009-06-09 @ 21:07:11
URL: http://fradaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0