Seeg ...

Heey...

Jag hade en helt underbar dag idag :)
Först så var jag på min piano lektione, efter den stack jag till stan där jag träffade Melina <3, vi gick runt i stan lite här och där och efter det åkte vi på hennes moppe, haha, skit kul det var... Vi körde från T-centralen till Solna och själva grjene är att jag har aldrig åkt moppe, haha i alla fall inte i Sverige ! I Solna gick vi in i Sushi restaurang och jag åt Sushi, vet ni hur länge sen det var jag åt sushi? Ca 5 år sen! Melina blev chockad, hon är den som ÄLSKAR SUSHI! Men det var faktiskt gott.

Vi åt sushi i en timme och snackade om allt möjligt, halv fem åkte vi till en Solna park där det var fest och hon träffade sin vän och efter en stund åkte vi till sumpan där jag gick av och hon körde tillbaks till festen :) .

Jag väntade på sumpan och tillsammans med min familj och stack jag till min mammas väninas födelsedag där jag tillsammans med min bror och en tjej titttade på en film och runt klockan sju stack vi till en Tivoli, det var kul, men vi körde mest automater där man kunde vinna en mjukleksak eller någon leksak bara. MIN BRORSA OCH TJEJEN VANN, men jag körde inte ens, jag är jättedålig på det xD .

Kom hem inte så länge sen, är sjukt trött och seg!
Imorgon har jag piano lektion klockan tre, jag vet en gång till, grejen är att jag har konsert på måndag och min melodi är inte klar? Måste bara göra klart den annars blir det kaos!

I alla fall idag är de ju Sveriges National dag, haha, GRATTIS!

Ska titta på någon film nu och sedan soova ...

Godnatt och Sov goott!


I huset där mammas vännina bor var det ett skit gammalt hiss, men det var skit cool! Den liknade fett mycket Titanic hissen ...


Haha, jag på väg till tivolin :)


Haha, tjejen hade en hamster, gud vad gullig den var... den var fett söt :)


Jag blev ju helt mobbad på den hära bilden, men titta på hamstret så gulli <333


Den hära gröna bollen vann min lillebrorsa den är fett rolig ... :)

Puss och Kram ...

Kommentarer
Postat av: MAXINE

sv: tack så mycket ! :D



Jag åt också sushi idag :]

2009-06-07 @ 00:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0