Saknar

Heej på er!

Förlåt, för min dåliga uppdatering :( . Men, men idag så har jag varit i Barkaby centrum med min mamma och köpte inte så mycket. Men igår köpte jag några grejer ska ställa ut de på bloggen senare.

My sweetheart är just nu på tåget, ooj hon var det för tre timmar sen ... men hon är i Ryssland i alla fall och är snart i staden Eletsk (en stad i Ryssland) om bara 5 timmar :). aaw, jag saknar henne. Jag snackade med henne varje dag via hemtelefon och nu inga snack :/. Saknar henne otroligt !!!

Jag åker iväg om 26 dagar, ska också till Ryssland till staden som heter Meleuz. Ouuf, Längtar verkligen! :)

Saknar my honung...

Ska titta på en film nu...
Puss och Kram <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0