Hej på dig här kommer jag :)

Hur läget? Jag mår super, duper braa :)
Alltså jag vet har inte skrivit på jättelänge orkade inte...haha, men nu är jag tillbaka!

Idag var det skola och Anastasija var sjuk :*(, vi slutade på två lektioner tidigare idag, så skönt! Så jag gick till my honey bunny Lilian, och tillsammans med henne och hennes syskon åkte vi hem.

När jag kom hem pysslade jag lite med en grej och jag råkade somna, haha, vaknade klockan åtta, åt och satt mig vid datorn!

Imorgon har jag friluftsdag och alla åttor kör mot varandra, gissa vad vi ska köra? Brändboll -.- Jag suger på brändboll, men ska väl försöka mitt bästa, hah.

Nu så tänker jag lägga ut lite bilder på mina outfits, det var verkligen jättelänge sen jag la in några bilder så det kommer... nu...

Puss och Kram.

P.S. JAG ÄLSKAR ÖGONKONTAKT <3<3<3 haha, fråga inte varför!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0