Heej på diig :D

Sitter och har lite tråkigt :P . Ska titta snart på en rysk serial som heter "Ranetki" - älskar den!

Idag var det jättevarmt ute, är inte det skönt? Men det sämsta är att imorgon blir det regn, regn, regn och en gång till regn -.- . Varför?

Men, men nu är det så att det är bara en vecka kvar tills sommarlovet, sen är det så att vi har Operation Tanzania på onsdag och då ska jga och Anastasija gå runt med bössa XD, på fredag har vi friluftsdag alla 8:or kommer att köra brändboll, gillar inte brändboll, det är liksom inte min grej. Min grej är basket, fotboll och mera såndära, but not brändboll...

Nu ska jag kila iväg och titta på serialen, ni får ha det såå bra, som möjligt.

Bilden på outfit lägger jag ut snart :)

Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0