Heej hopp!

Sorry för min dåliga uppdatering. Pallade inte skriva...

Ja, jag sitter i mitt rum och har det ganska tråkigt! Men ska snart börja städa i mitt garderob, sedan ska jag tänka vad jag ska ta med mig til Ryssland :/ , hmm? Det är bara 21 dagar kvar, det ända som jag behöver göra nu är att köpa presenter till mina gulliga vänner som bor i Ryssland. Har saknat dem otroligt mycket <3 .

Igår köpte jag en ny klänning, väldigt fin. Den kommer från H&M och är väldigt cool.

Sådär ser klänningen ut! Den är väldigt skön!


Jag saknar min älskling, Nu så har de gott en vecka sedan hon åkt :( . Det känns som att de gått en månad...

I alla fall, den hära veckan och nästa vecka måste jag träffa mina sweethearts. Jag måste bara träffa de innan jag åker! Kommer sakna de skit mycket...

Men, men nu ska jag börja med städning.
Ha det så bra.
Puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0