Heej heej

Jag sitter i vardagsrummet och väntar på gäster som ska komma snart :) .

Idag är det en väldigt speciell dga för mina föräldrar hehe, så vi har en slags feest wii. Jag älskar feest :) .

Har inte gjort så mycket idag bakade en tårta som ser ut att vara jättegod, den står i kylskåpet ust nu haha...
Ringde min morbror min kusin har skolavslutning idasg så vo grattade dem, gud vad kul för honom, min kusin fick jättebra poäng. Men deras poäng i Ryssland är verkligen en skilland mellan de svenska poängen.

Om jag kommer att få reda på hur de räknar poäng under min resa till Ryssand så ska jag naturligtvis berätta det för er ;) .

Ja, annars har inte gjort så mycket.
Juste förlåt för min dåliga uppdatering, var lite sjuk och så :/ .

Men vi hörs nu mer ... Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0