Goodmorgon

Sweetheart!

Jag sitter här och väntar tills klockan blir 07.00 och det är ganska snart om fem minuter. Så jag passade på att skriva ett inlägg snabbt!

Igår så tittade jag på massa filmer när jag kom hem, väntade på att antingen Anastasija eller Lilian skulle ringa mig. Haha, men ingen ringde :/

La mig runt klockan tolv och Anastasija sms:e mig lite senare att hon kommer inte och jag såg inte att hon gjorde, så jag fick chock när jag vaknade :O . Vet inte fortfarande vad som har hänt, är  hon sjuk? mår hon dåligt? har någonting hänt? Ojoj, känner för mig att det blir en jobbig dag.

Nej, men nu måste jag springa till bussen.

Puss och Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0